Unidrain takker den danske byggebranche for flot fremgang

Vi har leveret det bedste regnskab i vores 17-årige levetid. En 60 procents stigning før skat, lyder resultatet for 2019 på, og der skal lyde en stor tak til hele den danske byggebranche og vores samarbejdspartnere for at hjælpe os med en flot fremgang.
Unidrain_hha_1600x920

Sidste år var et særdeles godt år hos Unidrain. I 2019 leverede vi nemlig det bedste regnskab, vi endnu har oplevet: En stigning på 60 % før skat. Det er vi i al ydmyghed meget stolte over, og det er med stor glæde, at vi kan kigge tilbage på et år med solid støtte fra den danske byggebranche.  

– Der skal lyde en stor tak til hele den danske byggebranche og vores samarbejdspartnere. Vi fornemmer, at de er trygge ved vores produkter. Det har uden tvivl været med til at sikre vores succes i 2019. Og så er de mange dygtige Unidrain-medarbejdere selvfølgelig også altafgørende for succesen, for at hjulene kører så gnidningsfrit, fortæller vores adm. direktør, Henrik Handschuh, og fortsætter:

– Boligrenoveringerne var på det højeste niveau i mange år i 2019, og det lader til at fortsætte ind i 2020. Så håndværkerne har travlt. Vi er begunstiget af, at slutbrugerne går efter de mere eksklusive og til tider ”dristige” løsninger. Folk tør vælge ud fra tidens trends. Her passer vores afløb, vores badeværelsestilbehør og mange overflader godt ind. 

Tilbehør og nye overflader flytter ind

For få år siden lancerede vi en ny tilbehørsserie til badeværelset, Reframe Collection, som blandt andet består af en bruseskraber, brusehylde og håndklædekroge. Derudover har vi udvidet vores pallette af overflader til linjeafløbene, som nu også fås i messing, kobber, sort og håndpoleret stål. Tiltag, som kaster positive resultater af sig:

– Vores tilføjelser er endnu en faktor for 2019-succesen. Reframe Collection går frem med 60 %, mens de nye overflader, HighLine Colour, går frem med 35 %. Det tyder på, at branchen og forbrugerne er klar på nye produktgrupper, og at vi er gode til at ramme tidens trends. Vi har tilmed fået forespørgsler på Reframe Collection helt fra Australien, lyder det fra Henrik Handschuh.

Og fremtiden? Ja, den ser ifølge vores adm. direktør ganske lys ud:

– Vi har høje forventninger til fremtiden, hvor vi udruller vores eksportstrategi i Europa endnu mere. Og så handler det fortsat om, at vi skal værne om vores kerneprodukt. Nemlig det, det hele startede med: Vores linjeafløb.

Pressekontakt

Marketing Manager
Kim Maretti
[email protected]
+45 3910 1010

Del med dit netværk