To internationale prestigepriser for vores corporate film

Vi har vundet to internationale filmpriser: en GOLD REMI ved WorldFest-Houston og en Silver World Medal ved New York Festivals Awards. Begge priser får vi for vores corporate film, der manifesterer vores udvikling fra gulvafløbsproducent til internationalt livsstils- og designbrand.
Unidrain_New-York-Festivals_1600x920

Siden 2003 er vi gået fra at producere gulvafløb og opfinde linjeafløbet til at skabe et internationalt brand, der udbreder dansk design og nordisk minimalisme til resten af verden. 
Denne rejse er nu kulmineret i disse to priser.

Marketingchef hos Unidrain Birgitte Arendsdorf Olsen er stolt af priserne og understreger, at filmen er et vigtigt led i at løfte Unidrain fra at være en virksomhed, der kommunikerer om produkter, til at i stedet at lave helhedsorienteret storytelling:

– Vores tilgang til markedet er at skabe en fortælling om, at vi ikke alene er produktleverandør, men et high-end designbrand. Den position har vi allerede skabt i Danmark, og vi er nu godt i gang med at rulle den ud i Norden og resten af verden. I den proces er vores corporate film et vigtigt redskab, og det er derfor et kæmpe skulderklap at modtage de her priser for den.

To helt særlige priser

Priserne adskiller sig fra de priser, Unidrain tidligere har vundet i form af design-awards, der har hædret specifikke produkter. De har derfor også en særlig betydning for administrerende direktør hos Unidrain Henrik Handschuh: 

– At vinde henholdsvis guld og sølv for bedste corporate film betyder ekstra meget for os, fordi priserne er en anerkendelse af os som virksomhed – og ikke alene af specifikke produkter. Priserne er selvfølgelig en stor cadeau til Kongshaug Productions, der har produceret filmen, men de er også en klar blåstempling af Unidrain som en spiller på den helt store designscene.

Se den prisvindende film

Klik her for at se vores prisvindende film

Pressekontakt

Marketing Manager
Kim Maretti
[email protected]
+45 3910 1010

Del med dit netværk